THE GIRL FROM THE MUFFLER COMMERCIAL

Ježišmarjá, už to běží! Celé dny čekám, až tuhle reklamu zase pustí a konečně je to tady. To je ta holka co jsem vám o ní říkal, ta co ji vždycky vídám v televizi. Ticho! Tenhle kousek mám nejradši. No podívejte na ni. Není to nejkrásnější ženská jakou jste kdy viděli? Nemá naprosto úžasný hlas? Že je to ta nejdokonalejší lidská bytost jakou kdy svět viděl?
Já na to s dovolením odpovím sám. Opravdu, nikdo tak úchvatný jako to děvče z reklamy na tlumiče nikdy neexistoval. Na to vemte jed. Smůla, že ta holka není moje přítelkyně. Já bych se k ní choval hrozně hezky. Rozmazloval bych ji a šíleně bych ji miloval. Za normálních okolností jsem přitom skromný člověk a nerad sám sebe chválím, ale ono to tak skutečně je. Pokud umím jednu věc dobře, tak zacházet se ženou tak jak si zaslouží.
Řeknu vám co všechno bych dělal a co by podle mě nikdo jiný nedělal. Každý den potom co by skončila v prodejně bych ji vyzvedával. Kdybych musel čekat, protože ještě musí k píchačkám a pak si jde pro kabát, vůbec bych se nezlobil. Prostě bych tu dobu čekal v autě a poslouchal sport v rádiu, dokud by nebyla připravená. I kdyby jí trvalo hodinu, než by se převlekla do normálních šatů, bylo by to úplně v poho.
Až by nasedla ke mně do auta, klidně bych ji kdyby chtěla nechal přeladit na jinou stanici. S tím bych neměl vůbec žádný problém. Všechno co by dělalo radost jí by dělalo radost i mně. Ale já se stejně vsadím, že ráda poslouchá přímé přenosy z baseballu a tak. Koneckonců pracuje v obchodě s tlumiči. Tam celý den nic jiného nehraje. Ale jak jsem říkal, měla by úplnou svobodu vybrat si co budeme poslouchat. Stačilo by, aby něco navrhla, a já bych s tím hned souhlasil.
Kdyby ta holka z reklamy byla moje přítelkyně, hrozně bych se snažil udělat na ni dobrý dojem. Používal bych tu kolínskou co ji holky mají rády a kdybychom šli někam ven, vždycky bych se hezky oblekl. A v pátek a sobotu večer bych už nechodil do hospody. Dokonce bych se se svýma kámošema přestal stýkat úplně, pokud by to nám dvěma umožnilo trávit spolu víc času. (Leda by snad prohlásila, že jí to nevadí, a v tom případě bych se do ní zabouchl ještě víc.)
Kdykoli by měla chuť, vzal bych ji na romantický piknik k potůčku. Nebo bychom se případně v klidu mohli dívat na televizi u mě doma. Ostatně, kdyby se mnou třeba chtěla zajít na pivo, já bych proti tomu vůbec nic neměl. Občas by se mně nejspíš v nějaké hospodě vysmáli, že tam jdu s holkou, ale já jsem připraven položit na oltář našeho vztahu i takto velké oběti.
Právě teď si ji představuju, jak tam stojí v té dokonale čisté kombinéze a krásně se na mě usmívá, tak jako na toho chlapa v reklamě, který se nemůže rozhodnout jaký tlumič by si měl koupit. Vidět ten úsměv naživo, to bych asi samým štěstím zkolaboval. Jo, a taky bych na ni nežárlil. Přestože s ní v tom obchodě pracuje spousta chlapů, já s tím nemám problém. Kdybych s ní chodil, chtěl bych vycházet se všemi lidmi, které zná, ať už bych si o nich osobně myslel cokoli.
Vsadím se, že její předchozí přítel se k ní choval hrozně. Vždycky když si stěžovala na své spolupracovníky, tak nejspíš úplně vypnul a neposlouchal ji. A když navrhla, aby spolu šli někam na večeři, tak ji určitě odbyl. Odhaduju, že ji zanedbával a vůbec si jí nevážil. Jsem si jistý, že si nedal ani tu práci jí občas úplně vážně říct jak je krásná, tak jak bych to dělal já. Já bych si teda dal zatracený pozor na to, aby ta holka věděla, jak moc si jí vážím a jak se každý den těším na to, až ji zase uvidím.
Podle toho jak se usmívá a přátelsky si povídá se zákazníky hned poznáte, že má svou práci ráda. Pochopitelně by radši pracovala někde, kde by bylo míň kamióňáků, protože v jejich přítomnosti se holky necítí úplně dobře. Ale hlavní je, aby byla spokojená, pak může pracovat kde bude chtít. Navíc by bylo supr mít slevu na náhradní díly. Ale i kdyby mi žádnou nezařídila, mně by to bylo jedno. Dostatečnou odměnou by pro mě bylo to, že bychom se večer mohli spolu tulit.
Aby bylo jasno, já jsem s tou holkou ještě nemluvil, ani jsem ji neviděl naživo, i když jsem se v tom obchodě už párkrát stavil něco nakoupit. Možná usoudila, že podobný obchod je pod její úroveň a šla pracovat jinam. Takováhle holka musí dřív nebo později vystoupat někam hodně vysoko. Nebo možná pracuje v nějakém jiném obchodě, který se tomuhle shodou okolností podobá. No, poptám se a zjistím to. Do té doby nebudu holt celé noci spát a namísto toho budu přemýšlet kde ji najdu.
Vím co si asi říkáte. Jak můžu tvrdit, že se k té holce budu chovat hezky, když všichni ví, jak strašně jsem se choval ke Kristi. No, háček je v tom, že Kristi je lůza. Tahle holka je na rozdíl od Kristi na úrovni. Jde to poznat už z toho, jak zdvořile se chová k zákazníkům. Tuhle holku bych rozhodně nenechal v noci stát někde u cesty a pak jí dva týdny nezavolal, i když bychom měli před svatbou. K drahokamu se člověk holt chová jinak než ke kusu hadru.
Kdyby tak existoval nějaký způsob, jak se s tou holkou spojit. V tom obchodě nikdo ani neví o koho jde. Jediné co mám je tahle reklama. Dívko z reklamy, pokud tohle čteš, prosím napiš mi nebo zavolej. Byl bych nadšený, kdyby ses mi jakkoli ozvala, ještě nadšenější než je ten zákazník v reklamě, však víš, ten s tou kravatou, ten co ho hodinu přesvědčuješ, že správný tlumič je pro výkon auta klíčový. Zavolej mi, nebudeš litovat.